Scenariusze - " Dzień Niepodległości 2008"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> gry scenariuszowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SIWY



Skąd: Sulejówek

Drużyna: U.S Boska Wola

PostWysłany: Pon Paź 20 2008 16:13    Temat postu: Scenariusze - " Dzień Niepodległości 2008" Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Wojna fińsko – radziecka.


Armia Czerwona przekroczyła granicę na Przesmyku Karelskim 30 listopada 1939. Najpierw próbowano rozpoznać walką wysunięte umocnienia grupy "M". Działania te zostały wstrzymane na dwa dni przez siły osłonowe, które musiały się wycofać, ponieważ obrona tworzona przez grupę "M" została przełamana, a grupa "U" została zagrożona okrążeniem i odcięciem. Od trzeciego do piątego dnia starć siły radzieckie próbowały się przedrzeć przez odcinek umocnień grupy "R" i pozostałości po grupie "M". Dowództwo fińskie podjęło wtedy decyzję o wycofaniu oddziałów osłonowych na Linię Mannerheima. Wojska radzieckie dotarły do niej 6. dnia, a na niektórych odcinkach, w wyniku działań opóźniających Finów, nawet 11. dnia (Finowie stracili ok. 100 ludzi). W początkowej fazie natarcia duże trudności w osiągnięciu jakichkolwiek postępów w terenie sprawiały Armii Czerwonej rozbudowane pola minowe oraz liczne pułapki i miny-fugasy. Nie lada zadaniem okazało się także wykrycie fińskich stanowisk ogniowych, które zostały doskonale zamaskowane i raziły swoim celnym ogniem z niewiadomych kierunków.

Scenariusz 1

Linia Mannerheima

Czas gry: 3 godziny lub poddanie jednej ze stron
Sztab: Każda armia posiada sztab z obsadą – dowódca + 2 oficerów, sztab kontroluje aktualną sytuację, dysponuje posiłkami.

Cel gry: Wojska radzieckie – przełamanie i zajęcie jak największego linii Mannerheima
Start wojsk radzieckich z bunkra B6
Wojska fińskie – zatrzymanie wojsk radzieckich, utrzymanie umocnień na linii Mannerheima
Wojska fińskie mogą zająć dowolne pozycje na linii Mannerheima.

Informacje o dodatkowych misjach na tyłach wroga będą posiadały sztaby obu armii.

Punkty strategiczne:

• Bunkry R6, R7, magazyn R8 po 40 pkt.
• Schrony S1 – S4 po 25 pkt.
• Bunkry B2, B3 po 25 pkt
• Umocnienia 3 i 5 40 pkt.

Warunki zwycięstwa dla obu stron: Zwycięża ta drużyna, która na koniec gry kontroluje cele strategiczne o większej wadze punktowej( zdobędzie więcej punktów) lub, gdy drużyna przeciwna się podda.
Co 30 minut drużyna kontrolująca dany punkt podpisuje się na specjalnej tabelce.


Armia fińska do dyspozycji ma dwa stanowiska z karabinami RPK oraz jedno stanowisko z karabinem maszynowym Maxim – wszystkie stanowiska z zapasem amunicji.

Armia radziecka do dyspozycji ma SKOT-a i dwa samochody pancerne.

Scenariusz 2

Czas gry: 3 godziny lub poddanie jednej ze stron
Sztab: Każda armia posiada sztab z obsadą – dowódca + 2 oficerów, sztab kontroluje aktualną sytuację, dysponuje posiłkami.

Cel gry:
Wojska radzieckie – doprowadzenie konwoju( wyznaczoną trasą) do wioski SALLA w której na starcie znajduję się 1/3 sił radzieckich. Po dotarciu konwoju wioska musi być utrzymana przez 45 minut.
Po utrzymaniu wioski Rosjanie muszą zaatakować i zdobyć wzgórze G1, jeżeli wioska nie zostanie utrzymana odziały radzieckie muszą się wycofać i za zadanie mają obronę wzgórza G 3.
Start głównych sił radzieckich z bunkra B6.

Wojska fińskie – zasadzka na konwój, zdobycie i wyparcie wojsk radzieckich z obszaru wioski SALLA ( utrzymanie liczymy od momentu opuszczenia wioski przez ostatniego żołnierza radzieckiego). Po utrzymaniu wioski Finowie przechodzą do kontrataku a ich celem jest zdobycie wzgórza G3. Jeżeli wioski nie uda się utrzymać Finowie przechodzą do obrony na wzgórze G1.

Informacje o dodatkowych misjach na tyłach wroga będą posiadały sztaby obu armii.

Armia fińska do dyspozycji ma dwadzieścia kompletów nart biegowych

Armia radziecka do dyspozycji ma SKOT-a i dwa samochody pancerne wyposażone w rkm-y i karabin maszynowy Maxim z zapasem amunicji.

Leczenie

W szpitalu odbywa się leczenie bez "limitu", szpitale są zlokoalizowane przy sztabach które sa wyłaczone z gry. SZTABÓW I SZPITALI NIE ZDOBYWAMY.
Po trafieniu zawodnik może zejść do swojego szpitala który znajduje się poza strefą gry. Co 15 minut ze szpitala są wypuszczane posiłki.
W każdym sztabie/szpitalu będzie ładowanie HP a cały sztab/szpital będzie strefą wydzieloną i zabezpieczoną siatką paintballową.

Do każdej armii przydzielonych jest 3 sanitariuszy. Leczenie odbywa się w strefie walk, każdorazowe skorzystanie z usług sanitariusza to strata jednego „ życia”.

Zdobywanie pojazdów

Zdobycie pojazdu odbywa się przez zamianę flagi (zatknięcie flagi na unieruchomionym pojeździe), komplet flag w dwóch kolorach znajduje się w każdym z pojazdów.
Pojazdy poruszają się do momentu kiedy w środku znajduje się przynajmniej jedna osoba z jednej ze stron. Jeżeli załoga pojazdu opuści go lub zostanie zlikwidowana, pojazd staje i może zostać przejęty. Po zatknięciu flagi przynajmniej jedna osoba musi wsiąść do środka i wydać polecenie kierowcy w jakim kierunku ma ruszyć.

Mapki są w tej chwili dostosowywane do scenariuszy, oczywiście jak najszybciej je dołączymy.
Na grze każdy uczestnik dostanie mapki terenu - do odebrania w swoich sztabach.

Dyskusję i podzaił na armie proponuję prowadzić w pierwszym wątku dotyczącym gry.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
szaman



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 2006
Drużyna: Krejsers

PostWysłany: Pon Paź 20 2008 19:33    Temat postu: Re: Scenariusze - " Dzień Niepodległości 2008" Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

SIWY napisał:
Każda armia posiada sztab z obsadą – dowódca + 2 oficerów, sztab kontroluje aktualną sytuację, dysponuje posiłkami.

a co będzie do jedzenia???
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
WHITE[CzD]



Skąd: Milanówek
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Czerwone Diabły

PostWysłany: Pon Paź 20 2008 21:19    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Szaman nie martw się pewnie komandir rzuci nam jakieś ochłapy :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Gienia



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 1997

PostWysłany: Czw Paź 23 2008 15:38    Temat postu: Mapy Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem


do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Rotiv



Skąd: ŁÓDŹ

Drużyna: STRONGHOLD GROUP

PostWysłany: Czw Paź 23 2008 19:14    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jak będzie z pirotechniką - czy GD10 będą dozwolone???
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Aloo



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 2002
Drużyna: SABOTAGE

PostWysłany: Czw Paź 23 2008 20:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Czy ktos moze prostym finskim traperom i mysliwym wytlumaczyc:
- Jak po trawie bedziemy jezdzic na biegowkach (co to ma byc i jak ma dzialac)
- Kto bedzie weryfikowal czy cala zaloga pojazdu zostala trafiona? (osoba dobrze ukryta w pojeździe moze uniemozliwic jego zatrzymanie a co za tym idzie przejecie)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kusi



Skąd: Wołomin
Staż (od roku): 2005

PostWysłany: Czw Paź 23 2008 22:03    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

ja "po trawie" to nawet na wrotki nie wychodzę nie mówiąc o biegówkach - wsadzam ryj w lodówkę i mam wszystko w d... tzn głębokim poważaniu :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
WW



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2003
Drużyna: KSPW LOK MONOLIT

PostWysłany: Pią Paź 31 2008 21:18    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Czy w II sceno ruski mogą ruszyć się z wioski Salla i wyjść naprzeciw konwoju?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Quarek



Skąd: Komorów
Staż (od roku): 2006
Drużyna: EPT

PostWysłany: Sob Lis 01 2008 20:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Sceno 1
• Umocnienia 3 i 5 40 pkt. (chodzi o umocnienia w pobliżu bunkrów u3 na wsch. od S4 i u5 na pół. od S1 ??)

Czy wojska fińskie mogą przekroczyć linie Mannerheima i zająć np. B5 B7 ??

stanowiska z karabinami są ruchome ??
czy strona przeciwna może przejąć takie stanowisko ??
kto będzie dobierał obsługę takiego stanowiska ??

3 życia przysługują na każdy scenariusz z osobna czy na całą grę ??

Sceno 2
Jakoś nie widzę szansy zatrzymania konwoju w składzie którego jest SKOT a jedyną możliwością jego zatrzymania jest eliminacja załogi (no chyba ze się SKOT popsuje i stanie, a Finowie podbiegną i wybiją załogę :D)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
gall



Skąd: Pruszków
Staż (od roku): 2006
Drużyna: Templars

PostWysłany: Sob Lis 01 2008 21:10    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

3 życia przysługują na każdy scenariusz z osobna czy na całą grę ??

o tym już gdzieś było pisane
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Quarek



Skąd: Komorów
Staż (od roku): 2006
Drużyna: EPT

PostWysłany: Sob Lis 01 2008 21:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

o scenariuszach też już było gdzieś pisane ...

ciężko było napisać że
"po 3 życia na każdy scenariusz"
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kloss



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 2003
Drużyna: Bos Primigenius Varsovia

PostWysłany: Nie Lis 02 2008 9:28    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

SIWY napisał:
Wyjście ze szpitala nie przywraca ilości żyć.
Tylko lecząc się u sanitariusza na terenie gry tracisz " życie".
Czyli leczenie u sanitariusza pozwala na szybki powrót do gry. Natomiast nawet po stracie wszystkich żyć na ID, możesz dojść do szpitala i wrócić ponownie do gry ponownie, ale nie możesz już na terenie gry leczyć się już u sanitariusza.


Czyli - masz 3 życia na cały scenariusz, służą one do leczenia przez polowego sanitariusza.
Alternatywą jest leczenie w szpitalu - w szpitalu masz nieograniczoną liczebnie możliwość leczenia.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
FF.Gutek



Skąd: Olsztyn
Staż (od roku): 2006
Drużyna: Friendly Fire

PostWysłany: Nie Lis 02 2008 11:26    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Kloss napisał:
SIWY napisał:
Wyjście ze szpitala nie przywraca ilości żyć.
Tylko lecząc się u sanitariusza na terenie gry tracisz " życie".
Czyli leczenie u sanitariusza pozwala na szybki powrót do gry. Natomiast nawet po stracie wszystkich żyć na ID, możesz dojść do szpitala i wrócić ponownie do gry ponownie, ale nie możesz już na terenie gry leczyć się już u sanitariusza.


Czyli - masz 3 życia na cały scenariusz, służą one do leczenia przez polowego sanitariusza.
Alternatywą jest leczenie w szpitalu - w szpitalu masz nieograniczoną liczebnie możliwość leczenia.


Ja zrozumiałem TAK SAMO.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Quarek



Skąd: Komorów
Staż (od roku): 2006
Drużyna: EPT

PostWysłany: Nie Lis 02 2008 13:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

zgadza się 3 życia na scenariusz
a scenariusze są 2 :)

zresztą to faktycznie było już jasno powiedziane
SIWY napisał:
Tak, po 3 " życia na każdy scenariusz"
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> gry scenariuszowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group